vintermötet 24/25
vem där? – spelet om dig.

Logga för Vintermötet 24/25

”Ni utgör Kristi kropp och är var för sig delar av den”
1 Korintierbrevet, 12:27

Hej! Vem där? Jaha, det är en av årets deltagare på Vintermötet.

Välkomna till Allégården Kastlösa under 28 december-1 januari för årets upplaga av lägret Vintermötet! Vintermötet är lägret för dig mellan 14-30 år gammal där får du träffa nya vänner, vara med på roliga aktiviteter, fira underbara mässor och gudstjänster, och ta del av inspirerande föreläsningar.

Årets tema är Vem där? – Spelet om dig. Under lägret kommer vi att dyka djupt in i frågor om identitet och vår plats i världen. Genom samtal och olika typer aktiviteter utforskar vi tre viktiga frågor: Vem är Jesus?, Vem är jag?, och Vilka är vi?

Var?: Allégården Kastlösa, Öland

När?: 28 December 2024 – 1 Januari 2025
Den första dagen börjar med drop in kl. 11.00, lunch serveras mellan kl. 12.00-14.00 och första gemensamma aktiviteten börjar kl. 14.00.
Lägret avslutas efter lunch 1 januari, ca kl. 13.30. Du som åker med tåg från Kalmar rekommenderas att boka hemresa tidigast 14:30.
Vi erbjuder skjuts mellan Kalmar Station och Allégården Kastlösa. Hör av dig snarast till kommittén för mer information.

Anmälan?: Öppnar snart!

Pris?: Anmälningsavgiften är 1 500kr/person för medlem i Svenska Kyrkans Unga. För övriga är avgiften 3 000kr/person. Deltagaravgiften ska betalas i förväg senast den 15 december enligt instruktion i anmälan.

Sista anmälningsdag?: Sista anmälningsdag är den 1 december. Avanmälan kan ske till ulrika.u.karlsson@svenskakyrkan.se fram till den 20 december. Vid avanmälan efter 20 december krävs sjukintyg för att avgiften ska återbetalas.
Bekräftelse med praktisk information, hålltider och packlista kommer skickas ut till alla anmälda deltagare efter sista anmälningsdag.

Frågor? Läs FAQ om Vintermöte, eller kontakta någon i Årets kommitté.