Datum: 24.04.2015 – 26.04.2015

Plats: Nybro

Inställt: Mitterminsmöte – Newbridge 2015

På grund av för få anmälningar har vi tyvärr blivit tvugna att ställa in vårens mitterminsmöte. Vi beklagar detta och hoppas på fler anmälda nästa gång. Alla anmälda har fått mejl med information om att lägret är inställt samt hur anmälningsavgiften kan återbetalas.

”Back to Basic” JOH 13:34-35

Är du 14 år eller äldre så är du varmt välkommen till Nybro den 24–26 april! Då har du möjligt att träffa andra ungdomar som vill träffa dig också. Under några dagar får vi möjligheten att lära känna GUD och varandra bättre! Det blir undervisning, lekar, överraskningar och helt enkelt en rolig helg!

En av många fördelar med Nybro är hur nära det är mellan tågstationen och där vi ska bo. Säg bara till när du kommer med tåget eller bussen så möter vi dig och hjälper dig med packningen.

Var? Nybro församlingshem – ”Ansgarsgården”.
När? 24 april–26 april. Mötesbyrån är öppen mellan kl. 17-18 på fredagen. Lägret slutar efter en lättare lunch på söndagen ca. kl 13:00.
Vem? Lägret riktar sig till dig som är mellan 14-30 år. Du som är konfirmand är varmt välkommen tillsammans med en ledare.
Varför? Vi behöver helt enkelt träffas med jämna mellanrum för att fira gudstjänst tillsammans och lära känna varandra!
Kostnad? 400 kr för dig som är medlem i Svenska Kyrkans Unga och 600 kr för icke-medlemmar. (Det är helt gratis att bli medlem.)
Anmälning? Anmäl dig på www.svenskakyrkansunga.com senast den 5 april. För giltig anmälan måste även anmälningsavgiften vara betald innan sista anmälningsdagen. Skrattgaranti!? Om man inte har skrattat en enda gång under hela lägret så får man anmälningsavgiften tillbaka.
Frågor? Ring då Niklas Holmsten, ungdomspräst 070-396 13 13.

VÄLKOMNA TILL NEWBRIDGE 24-26 APRIL!!