Är din tro värd att kämpa för?

Matteus 15:28 ”Din tro är stark, det ska bli som du vill”

Varmt välkommen till ett läger med en lagom dos av mässor, roligheter och seriösa konversationer. Vi i Svenska Kyrkans Unga i Ljungby vill att just Du ska komma och hänga med oss under en helg i mars. En fantastisk helg där vi hoppas att Du ska lära känna andra goa människor som du kan bli kompis med för resten av ditt liv, eller bara träffa här och nu. Vi kommer att sjunga (efter förmåga), äta trerätters till spex och lösa klurigheter tillsammans.

Så ta dig i kragen och kom och testa på något nytt, som samarbetsövningar, snack in på småtimmarna eller dega i en soffa med dina goda vänner och folk du aldrig träffat förut. Allt detta kommer att ske i en stad som du kanske känner till, eller aldrig ens hört talas om!

Detaljer:
När: 2-4 mars 2012, start kl. 17.00 och slut cirka kl. 14.00
Var: Ljungby församlingshem
Men hur anmäler jag mig nu då?
Gå in på www.svenskakyrkansunga.com och anmäl dig under Mitterminsmöte, prata med din församlingsassistent, eller kontakta någon av oss i kommittén!
Kostnad: 350 kr. för medlemmar (Det är gratis att bli medlem!) och 600 kr. för icke medlemmar
Sista anmälningsdag: 17 februari 2012 (sen anmälan i mån av plats, förseningsavgift: 100 kr)