Datum: 23.10.2015 – 25.10.2015

Sista anmälningsdag: 04.10.2015

Plats: Tallnäs stiftsgård

Minior- och Juniorläger 2015 – ”Hela världen”

Du äger, häng med på läger!

Välkomna till Minior- och Juniorläger på Tallnäs! Årets läger handlar om hela världen men också om allas lika värde och att det inte spelar någon roll varifrån i världen man kommer. Alla är precis lika mycket värda! Under helgen får vi resa till länder från hela världen där vi provar spännande aktiviteter, mat och en massa annat kul. Det kommer bli grymt och vi hoppas verkligen att du vill komma och vara med!

Plats: Stiftsgården Tallnäs
När: 23 – 25 oktober
Vem? Lägret vänder sig till dig som är mellan 7-13 år tillsammans med dina ledare.
Kostnad: 400kr för medlem i Svenska Kyrkans Unga. 600kr om du inte är medlem. (Det är gratis att bli medlem)
Anmälan: Görs på www.svenskakyrkansunga.com senast den 4 oktober. Antalet platser är begränsat till 150 personer, först till kvarn gäller. Anmälningsavgiften ska betalas in till Bg 5096-0269 innan sista anmälningsdag för att anmälan ska vara giltig.

Har du frågor om lägret? Kontakta Emil på emil.k.andersson@svenskakyrkan.se
Frågor om anmälan? Kontakta Ulrika på ulrika.u.karlsson@svenskakyrkan.se

Välkomna på läger önskar Molly, Amanda, Hanna och Emil!